  • Data: 2005-02-01 16:59:18
    Temat: Re: Panstwo konstytucyjne a konstytucja
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/1/2005 4:41 PM, Cezar wrote:

    > Akademicka mowa-trawa - pytanie nic nie wnoszace do odpowiedzi i odpowiedz
    > bez znaczenia,
    >
    > Ale jak sie chcesz z tym zmierzyc to zacznij od tego ze Wielka Brytania nie
    > ma konstutucji w nromalnym (tj kontynentalnym) tego slowa zanczeniu, ale
    > spelnia cywilizowano-demokratyczne wymogi do uznania za panstwo
    > konstytucyjne

    Trochę poza wątkiem: w ostatnim "Forbes" jest fragment pracy doktorskiej
    Pana Jana, w której dowodzi on niezbicie, że NRD jest państwem, jak
    każde inne - a które to państwo, jak widadomo przestało istniec bez
    znaczacych reperkusji na scenie międzynarodowej - co niejako podważa
    tezy dysertacji.
    Sadzę, że w tejże pracy jest wiele odpowiedzi na pytanie postawione w
    watku inicjującym - odpowiedzi godnych tego, kto pytanie inicjatorowi
    wątku postawił.

    Pzdr: Catbert