  • Data: 2006-12-08 11:24:09
    Temat: Re: Palenie tytoniu
    Od: "Krzys" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzys" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:el67r0$af6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Jak to jest z paleniem na terenie zakładu jeżeli "szef" zabroni palić na
    > terenie firmy czy musi wyznaczyć miejsce dla palaczy ?
    > Kiedyś gdzieś czytałem nt. temat że w takim przypadku jest zobowiązany do
    > wyznaczenia miejsca etc... nie mogę jednak teraz znaleźć tego zapisu czy
    > on jeszcze obowiązuje ?

    Juz znalazłem przepis wraz z prawna iterpretacją
    Nie ma obowiązku pracodawca zapewniać palarni ale nie może zabronić palenia
    na całym terenie zakładu.
    Pracownik ma przerwę sniadaniową i wtedy może na terenie zakładu zapalić ale
    nie w zamnkniętym pomieszczeniu.
    Nie dotyczy to np. sacji paliwowych i tym podobnym.