  • Data: 2009-06-24 11:45:26
    Temat: Re: Pachołek drogowy
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"
    > Co do zabezpieczenia odpowiedniej szerokości wolnego chodnika dla
    > pieszych, to wobec bezczynności Straży miejskiej i Policji robić zdjęcia i
    > wysyłać z pismem przewodnim, albo najlepiej zanosić z takim pismem. Każde
    > zdjęcie, to formalne wszczęcie postępowania. Dla świętego spokoju ktoś się
    > sprawą zajmie.

    Już się wczoraj sam zająłem. Wjechał mi taki jeden na porządkowany
    (odszedłem na parę minut) chodnik, więc ja: miarka rozwinięta na 150 cm,
    aparat i cyk! fotkę jego złomu.
    A gość do mnie, że on się nie zgadza na robienie zdjęć jego własności.
    Koniec końców odjechał ale ze świętym przekonaniem, że jestem pier****ty.

    Następnym razem w ogóle się nie odezwę....@t...gr

    > Pachołki i inne proponowane tu rury odradzam, bowiem samowolne ich
    > umieszczanie w pasie drogowym stanowi wykroczenie.

    Już o tym zapomniałem do czasu uzyskania zezwolenia :)

    A co do zabezpieczenia trawnika, to większym problemem są ludzie, których
    psy zostawiają "twarde dowody". Albo każda roślina usycha od wiadomo czego.
    Ale to oddzielny temat.

    Maciek.