  • Data: 2009-06-24 17:59:21
    Temat: Re: Pachołek drogowy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek napisal:
    > A to już kiedyś policjant (obsługujący stłuczkę w pobliżu) mi doradził,
    > żebym oduczył parkujących za pomocą gwoździa - "ale tak, żeby nikt pana nie
    > widział". Na razie nie skorzystam, choć nie wiem czy mi się szpadel albo
    > grabie nie opsną na nieprawidłowo zaparkowany samochód - oczywiście
    > nieumyślnie, bo sam nie znoszę gdy mi gówniarze rysują kamieniami po
    > lakierze...

    Eee, to jest dewastacja. Prosciej i znacznie upierdliwiej dla winowajcy
    jest przypadek notorycznie trafiajacych sie dziwnie zespawanych
    czworek gwozdziowych ;) Jak nie upadnie to zawsze kolcem do gory.
    No i cholera te gwozdzie zawsze trafiaja sie pod przednim prawym kolem.
    A w ciezarowkach to dziwnym trafem pod tylnym wewnetrznym. Takie wredne
    te cholery ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek