  • Data: 2007-07-20 18:31:11
    Temat: Re: PZU - próba wyłudzenia składki
    Od: "a...@p...op" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dokładnie taką samą sytuację tylko DALEJ POSUNIĘTĄ bo juz u komornika,o
    czym dowiedziałem sie dwa tygodnie temu.Przez kilka lat nie było mnie w
    kraju,wyjeżdzając załatwiłem wszystkie sprawy w róznych urzędach i
    instytucjach tak jakbym juz nie wracał.Nie wymeldowałem się oczywiście z
    własnego mieszkania.Przyjechałem miesiąc temu na trzy miesiące i ku mojemu
    zdziwieniu pewnego dnia,po otwarciu drzwi jegomośc przedstawił sie "jestem
    komornikiem sądowym...."PZU za samochód...W teczce plik kwitów,wezwania nie
    odebrana korespondencja itd itp.Całe szczęście że mam wszystkie kwity i także
    ten o którym mowa.Pokazałem go komornikowi i On sam zaskoczony .....przy kawie
    i w miłej atmosferze doradził mi co mam teraz robic.Oczywiście już zacząłem
    biegać po sądach pisac pisma o przywrócenie terminu itd.A w PZU dalej twierdzą
    i mam płacić komornikowi.Pytam co i za co?Sprawę zgłosiłem na policje jako
    wyłudzenie....Czekam na obrót sprawy i nie popuszcże i nie wyjadę
    dopuki,doputy nie zakończę sprawy.A jak zawalę swoje sprawy poza krajem to
    pozwę PZU bo wiem że to ja mam rację .

    pozdro