  • Data: 2006-10-12 19:49:42
    Temat: Re: PYTANKO
    Od: wombi <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Biegała napisał(a):

    > hmmm, w sprawach podatkowych to cienki jestem - PITa skladam i juz. Ale
    > wiem ze nieopodatkowane jest runo lesne i nierzad swiadczony osobiscie.
    > Poprosze wiec o wyjasnienie kwestii postepowania podatkowego - kto
    > udowadnia wine/niewinnosc???

    1.Jaką winę?Jaki czyn wg Ciebie ma być zawiniony?
    2.Naczelnik US dokonuje oceny dowodów,które są podstawą wydania decyzji,
    na zasadzie swobodnej oceny dowodów (art.191 Ordynacji podatkowej).Jeśli
    nie przedstawisz przekonujących wyjaśnień,ze kasę masz z uprawiania
    nierządu to bądź pewien,że Naczelnik nie uzna tych wyjaśnień i wyda
    niekorzystna dla Ciebie decyzję. I wtedy Ty sie odwołuj do Dyrektora
    Izby Skarbowej, składaj skargę do Woj.Sadu Adm. i wnoś kasację do NSA.