    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PUP i zwrot swiadczen (dluuugie)
    Date: Fri, 28 Sep 2007 13:26:59 +0200

    Wyciąłem wszystko bo do całości się odnoszę :)

    Podstawowa spraw - czy ZUS zapłacił kasę za okres przed rejestracją jako
    bezrobotny, czy również za okres, gdy już figurowałeś w ewidencji
    bezrobotnych?

    Jeśli to pierwsze - to pisz o tym w odwołaniu - że kasa była za okres przed
    nabyciem statusu bezrobotnego i że należy uznać, że powinna być wypłacona w
    ostatnim dniu bycia na rencie. To że ZUS zrobił to później nie jest Twoją
    winą.

    Jeśli jednak kasa jest również za okres gdy byłeś zarejestrowany jako
    bezrobotny to sprawa się komplikuje... I w sumie nie wiem co Ci poradzić...
    Z jednej strony rozumiem, z drugiej strony to również moja kasa i dlaczego
    mam ułatwiać Ci jej nie zwracanie :)

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski