  • Data: 2003-02-13 23:13:50
    Temat: Re: PROTEST PRZECIWKO LIKWIDACJI
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@i...org.pl> napisał w wiadomości
    > PROTEST PRZECIWKO LIKWIDACJI
    > MEDYCZNEGO STUDIUM MASAŻU LECZNICZEGO
    > W KRAKOWIE

    Wspieram was calym sercem, tyle tylko, że nie jestem osoba wplywową, nie
    kandyduje nigdzie w obecnym czasie, ale mam nadzieję, że wam się uda.

    A może wogóle wystosowac jakis ogólny protest łacząc się np z Klinikami we
    Wrocławiu, które dzieki mądrości naszych ustawodawców, prawodawców za długi
    zostana zamkniete. A kto do tego doprowadził ??? No oczywiście pewnie
    spadnie na Michnika i Rywina - to oczywiście ironia.

    Trzymam z wami i narazie tyle moge zrobić.

    Ania