eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące › Re: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
  • Data: 2010-10-20 19:28:32
    Temat: Re: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-20 20:57, MK pisze:
    > Witam,
    >
    > szukam wsparcia merytorycznego w następującej sytuacji - jeden z
    > telekomów nie uznał mi reklamacji na kwotę kilkudziesięciu PLN. Chodziło
    > o naliczanie nieodebranych połączeń podczas przebywania za granicą tzn.
    > ja połączeń nie odbierałem, dzwoniącego przekierowywało na pocztę, a ja
    > byłem za to naliczany (6 PLN/min). Co więcej, sytuacja wyglądała tak
    > samo po rzekomym anulowaniu przekierowań. Chciałbym napisać o tym do UKE
    > i nie mogłem dziś nigdzie w regulaminach operatora ani w Ustawie Prawo
    > Telekomunikacyjne znaleźć odpowiednich zapisów dotyczących kwestii
    > taryfikacji przekierowań, poczty głosowej za granicą itp.

    Szukaj w cenniku: przekierowanie na pocztę głosową jest płatne w
    roamingu.



    > Operator twierdzi, że naliczono opłatę bo przekierowanie na PG jest
    > płatne albo, że ja jednak wbrew temu co mówię, odebrałem te połączenia
    > (co jest nieprawdą) - jeszcze dziś napisałem żeby wybrali sobie swoją
    > ostateczną wersję.

    Przecież wybrali - wg nich przekierowałeś, to płacisz.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1