eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodząceRe: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
  • Data: 2010-10-21 10:48:39
    Temat: Re: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/21/2010 1:07 AM, Henry(k) wrote:
    > Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:49:08 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):
    >
    >> Łupili cię za zestawienie łącza. Nawet jak nie odbierzesz lub odbijesz,
    >> to i tak zapłacisz. Abyś się od tego uwolnił, musiałbyś mieć wybraną
    >> opcję przekierowania wszystkich rozmów na PG.
    >
    > Jakie zestawienie łącza?
    wiesz, taka pani na centrali kabelki ten tego ten.

    > Przekierowanie na pocztę odbywa się w polskiej
    > centrali więc część rozmowy "odebrana" w ogóle nie wyszła w świat.

    bezwarunkowe tak, warunkowe nie.

    > Zagraniczny operator nie ma zielonego pojęcia czy masz włączone
    > jakiekolwiek przekierowania.

    j.w. jeśli masz przekierowanie warunkowe np. gdy nie odbierasz, to robi
    to operator zagraniczny.


    > Trzeba to zgłosić do UKE - ostatnio lubią walić kary operatorom
    > (bo operatorzy lubią walić klienta)
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=279&news_id=1834&layout=4&page=text
    >

    zawsze można próbować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1