  • Data: 2004-11-10 09:38:11
    Temat: Re: PRAWA AUTORSKIE NA WWW?
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:dmksmc.96r.ln@ziutka.router...
    > Nie specjalnie wiem prawdę mówiąc o czym tu konkretnie piszesz...
    > Objaśnisz na spokojnie?

    może publikacja dokonuje się nie za sprawą przeglądarki, a serwera???

    zapytać o

    > Zauważyłeś nazwę grupy? Mówimy o aspektach prawnych, nie moralnych.

    > Apropos, tu przydałyby się konkrety, bo można uzyć czyjeś materiały
    > swojej pracy (bez zgody autora) pod pewnymi warunkami i jest to jak
    > najbardziej legalne.

    jakie to warunki??

    > A co złego w mojej?

    że "nadawcą" jest autor wątku?

    > Ty nie. Wydawca złamał. No chyba że w umowie z wydawcą
    zadeklarowałeś że
    > masz do tych materiałów prawa.

    w moim rozumieniu Wydawcą nie jest właściciel drukarni...

    > Ponadto nie wydruk/wydanie jest tu pogwałceniem praw autorskich a
    dopiero
    > rozpowszechnienie (nawet nieodpłatne). Jeśli ty to rozpowszechnisz
    to ty
    > złamałeś prawo. Ale zwroc uwagę że rozpowszechniasz KOPIE. Tu nic
    takiego
    > nie ma miejsca.

    czy On rozpowszechnia??
    czy powstają kopie??

    > No przecież ja cały czas merytorycznie, a ty mieszasz do tego etykę.

    "...wypada..." wtrąciłem dla zasady

    > Podważ proszę na gruncie prawa autorskiego moje rozumowanie lub
    podeprzyj
    > się jakimś wyrokiem SN, bo że wypada zapytać to ja dobrze wiem.

    rzeczywiście, brak argumentów :(

    > --
    > Marcin

    regent..