  • Data: 2013-06-20 11:37:24
    Temat: Re: [PORD] D1+T6a
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 20 June 2013 09:21:17 UTC+2, m wrote:

    > Dlaczego bez znaczenia?
    >
    > p. m.

    Zapomniałem napisać że w tym konkretnym przypadku T6a, droga z pierwszeństwem szła od
    dołu w prawo.

    Ok, jeśli to dobrze rozumiem to taka kombinacja daje mi absolutne prawo drogi - mam
    pierwszeństwo nad wszystkimi, łącznie z jadącymi z przeciwka jak będę chciał jechać w
    lewo.

    Zastanawia mnie jakie ma w tej sytuacji znaki jadący z mojej prawej (tego akurat nie
    sprawdziłem). Też powinien mieć T6a (z nóżką w drugą stronę) no i chyba powinien mieć
    jeszcze A7 żeby mnie nie staranował jak będę jechał prosto/w lewo, ale jest to trochę
    bez sensu bo by musiał ustępować innym którzy z mocy T6a są do niego podrzędni :)

    AdamK