  • Data: 2013-11-04 19:47:00
    Temat: Re: PORD
    Od: "Baczek" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Męczy mnie od jakiegoś czasu sprawa. Wiem, że będąc kurierem nie musze
    > mieć
    > pozwolenia na przewóz rzeczy jadąc samochodem typu "dostawczak". Mnie
    > natomiast zastanawia czy również nie muszę mieć pozwolenia na przewóz osób
    > w samochodzie osobowym, jeśli byłbym pracownikiem firmy. Firmy usługowej,
    > której profilem działalności nie jest przewóz osób - takiej jak Taxi.

    Miałem takie same dylematy.
    Zadzwoniłem do lokalnego "przedstawicielstwa" ITD.
    Odesłano mnie do drogówki. Zadzwoniłem do lokalnego szefa drogówki,
    kazał zadzwonić za 3 godziny. Po 3 godzinach nadal nie wiedział,
    prosił mnie o jakieś informacje jak już się dowiem.

    Wyszedłem z założenia, że nie ma mnie ktoś skontrolować ;)