eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY - pracodawca nie płaci mi pensji i wygasła moja umowa › Re: POMOCY - pracodawca nie płaci mi pensji i wygasła moja umowa
  • Data: 2002-12-09 21:29:57
    Temat: Re: POMOCY - pracodawca nie płaci mi pensji i wygasła moja umowa
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0fd3.00000365.3df49471@newsgate.onet.pl...

    > Co mam robić nie mam wypąłconego wynagrodzenia od IX i teraz wygałsa mi
    umowa o
    > pracę?

    Ja bym się zaczał martwić ;-)

    > Czy musze zwrócić się do adwokata ?

    Nie musisz, ale nie zaszkodzi.

    > Cy może mogę na początek wezwać do spełnienia świadczenia ?

    Możesz, a czemu nie?

    > Jeśłi tak to może podacie mi jakichś wzór takiego WEZWANIA do zapłąty

    Najprostszy:

    Imie, Nazwisko, Data, miejsce

    Adresat

    Wzywam was do zapłacenia XXX zł za bla bal bla.

    POdpis
    i tyle

    Ja bym się jednak nie bawił, tylko od razu do sądu - tu nie ma co czekać (
    albo jednocześnie - najwyżej pozew się wycofa). Pisz pozew - i tak
    postępowanie w sprawach z zakresu prawa pracy zwolnione jest z kosztów
    sądowych ( art. 463 par 1 KPC )

    Pozdrawiam i powodzenia

    --
    Depi.