  • Data: 2003-06-17 20:37:54
    Temat: Re: POMOCY dosc pilne !!!! art. 132 KPA
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJB" <djb@(at)netday.pl> napisał w wiadomości
    news:bcnovj$n2t$1@szmaragd.futuro.pl...
> [...]
    > zacytowano :W sprawie Urząd nier znalazl podstaw do zastosowania art 132
    > KPA."
    > Ludzie pomocy bo juz nie wiem o co chodzi
    > PINB wszysna postepowanie a UM nie widzi podstaw do zmiany decyzji lub
    > wydania innej?? czy jak mam to rozumiec???
    >
    > Aha i w sprawie tych pekniec na scianach ??jakie srodki mozna zastosowac
    > wobec inwestora ?? naprawienie szkody ???? nawiazka ???? jak mam dochodzic
    > swoich praw???
    >
    > Baaaardzo wdzieczny za kazda podpowiedz poniewaz ide jutro odwiedzac
    Urzędy
    > ktoore uczestniczyly w tej farsie

    PINB to nie urząd miasta jeden to organ państwowy jak sama nazwa wskazuje
    a UM to samorząd a więc nic dziwnego, że dwie różne reakcje.

    należy domagać się przywrócenia stanu wyjsciowego ale nie panikuj,
    bo jak sam piszesz nie jestes sam a sprawa dotyczy większej liczby lokali
    czyli generalnie całej wspólnoty i to ona moze byc strona wiodącą.

    poza tym nie bardzo rozumiem skąd ow art. 132 KPA ?

    za dużo niewiadomych,
    JarekM,
    też z 3miasta