eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Date: Tue, 28 Jun 2005 07:44:59 +0000 (UTC)

    Wanda wrote:

    > Wkrotce stane na wokandzie jako oskarzony - jeszcze nie widzialem sie
    > z adwokatem ale juz teraz chcialbym miec szerszy poglad na moja sprawe
    > - jesli ktos mialby jakies komentarze/porady - bardzo prosze (na priv
    > lub grupe)
    >
    > Zostalam dyrektorka szkoly we wrzesniu zeszlego roku. Jak co roku,
    > firma ubezpieczeniowa zwraca sie z prosba do dyrektora o
    > ubiezpieczenie (zbiorowe) dzieciakow. W dzisiejszych czasach nie ma
    > nic za darmo i praktyka bylo, iz prowizja szla przez prywatne konto
    > dyrektora lub ewentualnie jakas czesc przez konto szkolne
> [...]

    Z ciekawości... co to za prowizja?
    Firma ubezpieczeniowa wypłaca prowizję za ubezpieczenie uczniów? komu?
    To "przechodzenie przez konto dyrektora" też jest jakieś dziwaczne.
    Możesz to opisać wprost?
    To znaczy co, firma odpalała dolę dyrektorowi za ubezpieczenie uczniów
    u nich a nie u konkurencji?
    Jeśli tak jest, to się szykuje, jak to rzecznicy prokurator w mediach
    mawiają, "sprawa rozwojowa". Łapownictwo itp.

    --
    Pozdro
    Massai