    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY!!!!!!
    Date: Fri, 4 Mar 2005 10:43:37 +0100

    Dnia 3 mar o godzinie 22:34, na pl.soc.prawo, Beniamin napisał(a):

    > Dla sądu na razie nie ma drugiej osoby, a ciąża teoretycznie nie kosztuje
    > wiele. Lepiej zaczekac na poród.

    Z tym się zgodzę.

    > Po drugie piszę jeszcze raz - to są alimenty w wysokości 150zł.

    Czyli tyle znajduje się dziennie na ulicy?
    Bo nie rozumiem inaczej co to znaczy 'tylko 150'. Skąd w naszym kraju kilak
    milionów rodaków żyjących na granicy ubóstwa?
    Na pewno do nich nie zaliczają się 'papugi' ani inne kasty zasranych
    złodziei.

    > Jeżeli dziewczyna jest młoda i zdrowa to może (według sądu) spokojnie
    > zarobić na siebie, dziecko i 150zł alimentów.

    Jestem jeszcze dosyć młody - niech ŚĄD da mi zarobić 10 000,00 PLN - mże
    byc brutto ;)

    > Zwłaszcza, że na dziecko może wystąpić o alimenty od ojca dziecka.

    Ale jako MATKA musi swojemu dziecku TAKŻE zapewnić taką samą część jak
    biologiczny ojciec dziecka które się urodzi. A ponadto ewentualne alimenty
    NA DZIECKO są na .... potrzeby życiowe dziecka, a nie na to by matka
    płaciła otrzymanymi alimentami, alimenty na swojego ojca.
    Zgodzisz się ze mną w tej materii ??

    --
    Herbi
    04-03-2005 10:42:56