  • Data: 2006-03-09 17:13:19
    Temat: Re: POMOCY!!!
    Od: "Łukasz" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na świstek z danymi nikt kredytu nie dostanie. Musi mieć DOKUMENT a nie
    > dane z niego. Podałeś tylko swoje dane i tyle.

    Przy ratach chyba wystarczy ksero dokumentu (czym ta osoba dysponuje), moze
    nie w banku (ale tez nie w internetowym) ale w sklepie tak zwlaszcza jak
    sprzedajacy jest w zmowie z oszustem.

    > I co to da? Przecież dokument cały czas masz. Poza tym j.w.

    No fakt dokument mam, pewnie juz zostal uzyty :/ Ale nie mam pewnosci czy
    nie bedzie uzyty jeszcze raz...

    > I co powiesz policji? Że ktoś ma Twoje dane, i że może na podstawie tych
    > danych sfałszować dowód osobisty?

    Powiem ze ktos ma ksero mojego dowodu wraz z danymi potrzebnymi zeby narobic
    mi dlugow na cale zycie...:/

    Pzdr.