  • Data: 2006-03-09 17:03:53
    Temat: Re: POMOCY!!!
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-03-09 17:42, Użytkownik Łukasz napisał:

    > sa takie ze ktos ma ksero mojego dowodu wraz z podpisem i data na kartce z
    > moimi danymi (pesel, data ur. itd.) Na tej kartce oprocz moich danych nic
    > pozatym nie bylo.

    Na świstek z danymi nikt kredytu nie dostanie. Musi mieć DOKUMENT a nie
    dane z niego. Podałeś tylko swoje dane i tyle.

    > I teraz pytanie: jutro ide do urzedu miasta, upierac sie ze zgubilem dowod
    > jakis miesiac temu, podczas gdy wszystko wydarzylo sie w polowie lutego,
    > liczac ze w razie zaciagnietych jakichs kredytow, pozyczek... zosatnie
    > uznane ze to nie ja poslugiwalem sie dowodem.

    I co to da? Przecież dokument cały czas masz. Poza tym j.w.

    > Czy moze zglosic sie na policje, opiadajac o calej historii, chcociaz
    > dobrowolanie doajac na ksero swoj dowod praktycznie nie ma sprawy dla nich i
    > nie jest to wykoroczenie/przestepstwo :/
    > Co powinienien zrobic? :/

    I co powiesz policji? Że ktoś ma Twoje dane, i że może na podstawie tych
    danych sfałszować dowód osobisty? Nic nie rób. Masz nauczkę aby na
    przyszłość sprawdzić za wczasu z kim masz do czynienia.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor