eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników › Re: POLSKA - państwo bezprawiaurzędników, sądownictwa ikomorników
    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSKA - państwo bezprawiaurzędników, sądownictwa ikomorników
    Date: 4 Oct 2005 16:51:37 +0200

    > Pisząc, że studia prawnicze lub administracyjne, to żadne wykształcenie
    > obrażasz tu kilka osób.

    Pozwolę sobie zauważyć, że nie do końca wniknąłeś w temat. UoKSiE ma wiele
    artykułów. Oprócz dziesiątego przeczytaj także 102, potem wyszukaj w
    Rzeczpospolitej (żółte strony) artykuł na temat pierwszej rozprawy przed NSA
    dotyczącej ustawy o dostępie do informacji publicznej (jeśli nie uda Ci się
    wyszukać, to jutro podeślę link). Ta sprawa dotyczyła właśnie wykształcenia
    komornika, skarżący to ja. Wybacz ale ja zazwyczaj nie staram się pisać głupot,
    nie mam też zamiaru nikogo obrażać. Do 2008 r. komornikami nadal będą
    elektromonterzy i przedstawiciele innych, wielce szanowanych zawodów. Jeśli
    nadal nie wierzysz to sprawdź na www.komornik.pl którzy komornicy i do kiedy
    mają uzupełnić wykształcenie (jeśli będzie dostępne archiwum strony). Ja
    rozumiem, że sytuacja jest absurdalna, ale przecież to nie ja ją wymyśliłem.

    Pozdrawiam

    Czapla