eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników › Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    From: Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Date: Tue, 04 Oct 2005 16:58:09 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@lan1.covernet.pl

    " " <c...@g...pl> naskrobał/a w
    news:dhu3cc$6s7$1@inews.gazeta.pl:

    > czy ja jestem nienormalny czy naprawde to działa w taki sposób że
    > dla komornika liczy się tylko nakaz sądu i nie ma znaczenia dla
    > niego to czy wyrok sądu o zapłacie wykonałeś bo te fakty go nie
    > interesują. Przychodzi po to by sie obłowić. TO NAJGŁUPSZA RZECZ
    > JAKĄ SŁYSZAŁEM. ale cóż jaki kraj, taki system.

    Jeśli rozmawiałeś z nim w podobnym stylu jak twoje posty, to nic
    dziwnego, że go nic nie obchodzi.

    Tym kto zawinił jest PEC, więc najpierw tam wyjaśnij, jak mogli zlecić
    egzekucję zapłaconych należności (Może to coś nowego? Może tamte
    pieniądze zostały zaliczone na poczet czegoś innego? Na przykład mój PEC
    bardzo, bardzo dziwnie rozlicza.). Jeżli okaże się, że nie masz tam
    zaległości, weź od nich pismo do komornika i domagaj się umorzenia.