eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników › Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    From: " " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Date: Tue, 4 Oct 2005 14:58:00 +0000 (UTC)

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

    [...]
    > Po raz drugi?
    > A potem może po raz trzeci...piąty.....
    > Komornik przecież przeprowadza egzekucję po jakimś czasie - nie działa
    > przecież w dzień uprawomocnienia się wyroku.
    > Jeżeli dłużnik wiedział że wyrok i tak jest, to po prostu spłacił go.
    > Natomiast komornik nie był tego świadom i przyszedł wykonać "egzekucję" -
    > nie przyjmując do wiadomości że wyrok został "wykonany" przez dłużnika
    > samoczynnie - bez czekania na wizytę komornika.
    >
    > Nie rozumiem w jaki sposób wpadłeś na tak genialny sposób by dwa razy
> [...]

    Dokładnie tak było jak piszesz, tylko pytanie czy to się dzieje w myśl prawa?
    komornika nie interesują dowody wpłaty które mu pokazuję tylko chce
    dokonać "zaboru mienia". Czy w tym przypadku komornik mógł wtargnąć do
    mieszkania będąc poinformowanym o wykonaniu wyroku ?

    jak ukarać chama za chamski sposób w jaki się obszedł z moją rodziną ? powiem
    tyle - facet ma ogromne szczęscide że mnie tam nie było. Zazwyczaj jestem
    spokojnym człowiekiem ale facet zostałby znokautowany...Wtedy przynajmniej
    wiedziałbym za co chcą mnie ukarać...
    Tak sobie myślę że skoro nie ma innych metod dochodzenia ewidentnycgh swoich
    racji to po co się męczyć...jest wielu chętnych którzy za flaszkę wina nauczą
    chama pokory...Czy tędy droga?
    Panowie z PIS-u zróbcie z tym porządek bo inaczej będzie źle...