  • Data: 2009-02-03 21:06:17
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Feb 2009, Adam Płaszczyca wrote:

    > Bo byłem zajęty? ;)

    No dobra, Ty, sztuk jedna.
    Dość wyraźnie usiłowałem zasugerować, że kilkanaście razy usiłowano
    mnie odesłać do kąta, na aut i gdzie tam jeszcze można ;) *niewłaściwym*
    przepisem.
    Dobra, wtopiłem - tylko dlaczego oponenci walili z armat nabitych
    suszoną pietruszką? Błędną argumentacją i uwzięli się tego nie widzieć.
    Odnoszę wrażenie że całkiem wielu (nie tylko grupowiczów) "uznaje"
    zasadę (błędną) - "skoro jemu nie wolno to ja mam pierwszeństwo",
    nie odróżniając od "skoro on musi *ustąpić* to ja mam...".

    pzdr - i thx za korektę - Gotfryd