  • Data: 2009-01-30 09:41:06
    Temat: Re: POLICJA JEST ǴUPIA
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > Dokładnie tak. A skoro kierowca wprowadził innych w błąd sygnalizując
    > zamiar, którego nie zrealizował, to czyni go winnym.

    A droga była nieodśnieżona, więc to czyni automatycznie winnym zarządce
    drogi.
    Chłopie...
    Chcę zmienić pas, wyprzedzić, jest noc, zaczynam to sygnalizować, tyle
    że jak się wychylę to widzę jadącego z naprzeciwka cichociemnego który
    zapomniał świateł włączyć.
    Więc przerywam manewr.
    Facet za mną dodał gazu bo widział, że zaraz zjadę na lewy i on się do
    tej ciężarówki chciał przytulić.
    Bum, wjeżdża mi w bagażnik.
    "Panie władzo, bo on mnie zmylił. Dał kierunek, jakby wykonał manewr
    który zasygnalizował, to by go tam nie było! Jego wina!"

    --
    Pozdro
    Massai