    From: Rafał Przetakowski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Wed, 28 Jan 2009 12:14:42 +0100

    Jan Bartnik pisze:

    > 1. Skąd przypuszczenie, że było pobocze?
    > 2. Gdyby włączał się do ruchu, tylko ślepy nie zauważyłby takiego
    > rowerzysty. Ew. totalny ignorant.

    To może ja swoje trzy grosze...

    Niestety u nas w miasteczku rowerzyści mają taki zwyczaj, że przed
    włączeniem się do ruchu jadą po chodniku i nabierają prędkości, aby
    zdążyć wjechać przed nadjeżdżający samochód. Mało tego, w związku z tym,
    że chwilkę po manewrze rowerzysty jest droga, w którą chce on skręcić,
    wykonuje ten manewr na "nieśmiertelnego" czyli jak najszybciej aby się
    udało.

    Po kilku przypadkach pojawiającego się przed maską i znikającego
    rowerzysty staram się jeździć jeszcze ostrożniej.

    > I potem byłoby tłumaczenie się "stojący na poboczu rowerzysta uderzył w mój
    > samochód z dużą prędkością" :)

    Niestety najczęściej rowerzyści to takie święte krowy, które uważają że
    im wszystko wolno, oczywiści wyłączając tych co to mają PJ, bo tacy
    jakoś wykazują rozgarnięcie na drodze.

    Ot tyle co chciałem dodać

    pozdrawiam i życzę więcej rozumu rowerzystom

    Rafał Przetakowski