eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniachRe: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
    Date: Wed, 7 Dec 2005 13:15:43 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <dn6n9v$414$2@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dn6mrn$3g5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aup249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1133961343 4132 83.27.23.249 (7 Dec 2005 13:15:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2005 13:15:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:347789
    [ ukryj nagłówki ]

    <m...@w...pl> napisal(a):
    > Witam
    > Tak jak w temacie.
    > W listopadzie i grudniu wysyłam sporo paczek do klientów za
    > pobraniem-priorytetem bo zależy na czasie.
    > Wysłana paczka priorytetem do godz.16 powinna być u klienta następnego dnia.
    > Moje ostatnio do klientów dostarczane są czasami po4-5 dniach.
    > Klienci burzą się i straszą mnie że nie będą odbierać jeżeli tak późno
    > dostaną paczki.
    > Co mam robić? Czy mogę żądać od Poczty jakiegoś odszkodowania za nie
    > wywiązywanie się z umowy, na której tracę finansowo. Bo zawartość każdej
    > paczki jest robiona pod daną firmę i nie będę w stanie nieodebranej
    > zawartości paczki wykorzystać.
    > Dzwoniłam po różnych dyrektorach Poczty to powiedzieli mi że nie mają mocy
    > przerobowej(bo jest okres świąteczny i mają dużo paczek) i jak chcę to mogę
    > składać reklamację którą rozpatrzą po 14dniach.

    Ustawa "Prawo pocztowe" lub jedno z powiązanych rozporządzeń ustala
    pewne limity minimalne jakości usług. Niestety, PP zawsze Ci powie, że
    jesteś w tych 5% procentach przesyłek, których nie muszą i nie dają rady
    dostarczać w terminie "priorytetowym". Stąd też cienko widzę ew.
    roszczenia o odszkodowanie. Oczywiście możesz złożyć reklamację, tak jak
    Cię pouczono, tylko co na nią odpowiedzą to niewiadomo. :)

    > Na drugi rok rezygnuję z usług Poczty.

    No i spoko, tylko:

    1. jeśli będziesz wysyłać rzeczy poniżej 0,5 kg to robisz to na razie
    nielegalnie :D
    2. za dostarczenie na następny dzień zapłacisz w firmie kurierskiej
    duużo więcej, chyba ze tego sporo wysyłasz
    3. jeśli wysyłasz za pobraniem, to osiwiejesz - firmy kurierskie mają w
    zwyczaju przetrzymywać kasę po kilka tygodni (kredytują się w ten
    sposób). Koledze trzymali dwa miesiące odsyłając go że "jutro przeleją"
    itd - pomógł dopiero pozew, po którego wniesieniu szybko przelali :)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1