  • Data: 2002-09-30 12:34:57
    Temat: Re: -- POBILI NAS - I CO DALEJ? --
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    > ehe niech chamstwo dalej bezkarnie sie szerzy tak?

    Nie - ale sprawa cywilna tego nie załatwi - to powinna "załatwiać"
    sprawa karna z urzędu (prokuratorska) bez możliwości umożenia 'ze
    względu na niską szkodliwość społeczną'.

    > można wnosić o zwolnienie od kosztów to po pierwsze jesli ktos nie
    ma
    > mozliwosci ich pokrycia ewidentnie...

    Wnosić można - ale tu chodzi nie tylko o koszty sądowe a o opłaty
    adwokackie (i opłaty za ochroniaży przez najbliższe 5 lat ;-> )

    > nie jestem zwolenniczka takiego traktowania sprawy ... jeszcze
    troche to nie
    > wyjdzie sie nawet na ulice bo gnojki rozrabiają ...

    Ale od tego winno być PRAWO i jego egzekwowanie a nie poszkodowany.

    Pozdrawiam
    Qwax