eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • X-Received: by 10.182.19.193 with SMTP id h1mr13878obe.14.1396858083038; Mon, 07 Apr
    2014 01:08:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.19.193 with SMTP id h1mr13878obe.14.1396858083038; Mon, 07 Apr
    2014 01:08:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!dc16no550768qab.1!news-o
    ut.google.com!gi6ni264igc.0!nntp.google.com!ur14no3875046igb.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 7 Apr 2014 01:08:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lhlr9a$ps9$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.183.0.238;
    posting-account=xnOwqAoAAAAJ48pUkVrL2a6sJByqdB8s
    NNTP-Posting-Host: 31.183.0.238
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <lhlr9a$ps9$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    From: n...@t...net.pl
    Injection-Date: Mon, 07 Apr 2014 08:08:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2217
    X-Received-Body-CRC: 2408550941
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736790
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 10:42:27 UTC+2 użytkownik adam napisał:
    > > A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów:
    >
    > Ale to nie zmienia nic w temacie. Tak samo jak może wyświetlić się
    > fałszywy nr, tak samo może ktoś fałszywie się przedstawić. Nie ma szans
    > na pełne bezpieczeństwo w kontakcie taką drogą.

    No ale jak chodzi o duży przelew o którym wiem, że robiłem taki
    to żeby nie wiem kto dzwonił wolałbym aby jednak się upewniali
    czy to ja go wystawiałem.

    Klient zawsze może odpowiedzieć, że sobie nie życzy potwierdzenia.
    Ważne aby już na początku dowiedział się, że chodzi o autoryzację.

    Tu powinniśmy wymagać aby na samym początku marketerzy
    mówili "Reklama" a dopiero potem fałszywka nazwiska i blablabla.
    Bez wdawania się w gadkę szmatkę rozłączamy się i już.

    Andrzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1