eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-06 12:14:13
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Wersja prawidłowa:
    > - Dzień dobry, Tu Adam Pierdziszewski, dzwonię z NAZWA
    > ATAKUJĄCEGO, czy rozmawiam z XYZ ?
    >
    > Wersja 1:
    >
    > - Tak tu XYZ, w czym mogę pomóc ?
    >
    > Wersja 2( ta częstsza):
    > - NACISKAM ROZŁĄCZ i odpowiadam na pytanie aplikacji, która
    > każdy nr niedostępny w książce tel traktuje takim pytaniem:
    > DODAĆ DO BLOKOWANYCH ? TAK/NIE.
    >
    >
    > W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÓLE, a na przyszłość moja
    > blokada powoduje, że marketer ani ja w ogóle nie tracimy czasu.

    Nadal możesz zastosować obie wersje niezależnie od tego, czy dany
    osobnik poda NAZWA ATAKUJĄCEGO, czy nie. Szukasz sobie problemu
    tam gdzie go nie ma.

    > A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni
    > gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź
    > wypoczywam.

    Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał?
    Argument trochę z tyłka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1