eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • X-Received: by 10.50.143.1 with SMTP id sa1mr56745igb.12.1396599311326; Fri, 04 Apr
    2014 01:15:11 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.143.1 with SMTP id sa1mr56745igb.12.1396599311326; Fri, 04 Apr
    2014 01:15:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ur14no2159753igb.0!news-out.
    google.com!xg2ni98igc.0!nntp.google.com!ur14no2159745igb.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 4 Apr 2014 01:15:10 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.183.106.78;
    posting-account=xnOwqAoAAAAJ48pUkVrL2a6sJByqdB8s
    NNTP-Posting-Host: 31.183.106.78
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    From: n...@t...net.pl
    Injection-Date: Fri, 04 Apr 2014 08:15:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736653
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 09:35:27 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
    > W dniu 2014-04-04 09:32, adam pisze:
    >
    > > Spójrz na to z drugiej strony, jest to dodatkowe zabezpieczenie,
    >
    > Ja nie mam nic przeciwko, ale niech się przedstawiają. Dla mnie
    > dureń dzwoniący z banku, znający moje dane to potencjalny
    > makitengowiec chcący mi wcisnąć kartę kredytową. Jakby
    > powiedział, że z banku PKO - zdecydowanie pomniejszyłby moją
    > niechęć do siebie, która już na początku jest olbrzymia, bo
    > dzwoni do mnie bank, czego nienawidzę.
    >

    A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów:
    "Ja w sprawie autoryzacji przelewu" a następnie
    zapytał czy klient wyraża zgodę na przelew
    i aby to klient podał tą kwotę.

    Andrzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1