  • Data: 2005-06-24 18:04:23
    Temat: Re: PITy ....Pilna sprawa!!!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kazia wrote:
    > a jeszcze mi się przypomniało:
    >
    > odnośnie zapłaty
    > przelew dostałam od osoby, której nie było na umowie
    > czyli od tej pani, która zajmowała się tymi ankietami a nie od firmy

    a jaki jest tytuł przelewu?
    Nie musisz wiedzieć jakie konta ma firma.
    Umowa zlecenie jest. Zapłata w kwocie zgodnej z umową jest.
    Co cie obchodzi jak oni to zrobili.
    Kolejny gwóźdź dla nich.

    Generalnie z firmą już teraz nie rozmawiaj.
    Powiedz, im, że sprawa nie dotyczy ciebie tylko ich i US, i że właściwym
    adresatem tego telefonu jest US.

    > a na oświadczeniu wskazano firmę,
    > żeby oświadczenie było bardziej wiarygodne
    > żeby ankieter miał pewność, że dostanie wypłatę
    > tak mi powiedziano przez telefon

    a to ich problem, że kombinują.

    jak stwierdzą, że przelew nie jest od nich, to tym gorzej dla nich.
    Będzie wynikało, że jeszcze ci nie zapłacili :).

    A ten poprzedni przelew to w takiem razie "nie wiesz co to jest". :)