  • Data: 2005-12-29 17:02:56
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Cyc" <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doug05$n9c$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, dzialalnosc naukowa, masz cos jeszcze do dodania?

    > to wbij sobie do glowki ze nie tylko ty mozesz zbic majatek inni tez i
    wcale
    > nie musza przy tym kraść.

    Nigdy tak nie sadzilem ! ale dlazego tak zdrobniale mowisz o mojej glowie ?
    Jest niczego sobie , wielkosc tez przywoita choc w zadnym razie nie z
    wodoglowiem .

    > a mozesz zdradzic na ie wyceniasz czlowieka?

    To zalezy !. Za Ciebie nie zaplacilbym ani funta !

    > jezeli unika legalnie to nie jest zlodziejem

    Unika legalnie powiadasz ?....... hmm ...... powiuadasz legalnie unika tak ?
    No tak !
    :):)

    cyc