  • Data: 2005-12-28 15:33:02
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Cyc" <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dou9dp$o1o$1@inews.gazeta.pl...
    > ko Piskorskiemu i jego zonie? ;-)

    > ja nie moglem uzierzyc ze czlowiek moze byc az tak zawistny kiedy
    uslyszalem
    > pytanie od internauty
    > do Pani Senyszyn z SLD
    > "nie nie wsytd pani ze jest pani tak obrzydliwie bogata",
    > co moze takim czlowiekiem kierowac?
    >
    > P.

    Zakpilem sobie nieco , co dla znajacyh mnie bylo czywiste .
    Nie znam majatku p.prof. Senyszyn i nie wiem skad on u niej , wiem jednak ,
    ze zdecydowana wiekszosc ludzi bogatych , to pospolici zlodzieje i aferzysci
    .
    Fortuny o jakich sie slyszy na zach. tworzone byly przez kilka pokolen ,
    nasze podobnej wielkosci powstawaly w pare miesiecy , gora rok .
    Nikt w sposob uczciwy nie jest w stanie zarobic w takim czasie pare milinow
    zl.

    cyc