  • Data: 2003-12-07 15:26:19
    Temat: Re: PILNE-zostałem oszukany
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 16:20:42 +0100
    "Chmielu" <j...@N...info> naskrobał(a):

    > Mam nadzieję, że to pytanie nie zostanie uznane za "nie na miejscu",
    > ale powiedz, czemu akurat zdecydowałeś się na zakupy na giełdzie a nie
    > w"normalnym" sklepie...?

    taniej?

    > Sam jestem włascielem firmy komputerowej i wierz mi, na giełdzie
    > większość firm stara się wystawić w tzw. "dobrych cenach" towar, który
    > im się nie sprzedaje w codziennej sprzedaży w ciągu tygodnia.

    akurat co do monitora to byc moze w tym przypadku byla to prawda,
    ale twoje twierdzenie w temacie.. no na przyklad plyt glownych,
    procesorow, dyskow twardych.. co najmniej dziwne :-)

    > Osobiście nie lubię giełd elektronicznych i komputerowych i jeszcze
    > nigdy na takowych nie byłem.

    moze warto zobaczyc aby wiedziec co sie krytykuje?

    Sierp, bynajmniej nie pracownik gieldy ;)

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq