    From: "jarek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PILNE] Wypowiedzenie pracy a prawo
    Date: Sun, 31 Dec 2006 14:29:35 +0100

    Dziekuje za wszystkie wypowiedzi :)

    Rozjaśniając dalej sytuację podam kilka jeszcze innych szczegółów, abyście
    mogli mi powiedzieć na ile procent sprawa w Sądzie Pracy jest przeze mnie
    wygrana.

    1. Argumentami do wypowiedzenia na mocy art. 52 byly pewne dzialania, ktore
    mialy miejsce ponad miesiac temu, o których pracodawca wiedział i wyraził
    zgodę na nie, więc wchodzi tu w grę niezgodność z art. art 52 par. 2

    2. Przewodniczący zakładowej organizacji związkowej w czasie rozmowy
    telefonicznej twierdzi, że nie wyrażał żadnej opinii na temat takiej formy
    wypowiedzenia, a art 52 par 3 nakazuje pracodawcy takie działanie.
    Niestety problemem może być tutaj stwierdzenie, iż taka opinia nie była
    zaciągana, bo po 1. nie musi być w formie pisemnej (musi?) poza tym moża
    takoa sfabrykować z wcześniejszą datą.

    3. Poza tym czy zgoda na wpierw wypowiedzenie umowy pracy z okresem
    wypowiedzenia a następnie ostatniego dnia okresu zmiana na wypowiedzenie art
    52 nie zakrawa na mobbing?

    Pozdr