  • Data: 2005-08-11 10:11:45
    Temat: Re: PILNE!!! Czy nakaz zapłaty MUSI mieć TERMIN zapłaty??
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A do tego Spółdzielnia (bo to oni mnie pozwali) w tym samym dniu co
    > wysłali
    > pozew - w tym samym dniu wysłali (zwykłym listem poleconym) pismo, że
    > jeśli do
    > 30 dni wpłacę zaległość, to nie dadzą sprawy do Sądu. A pozew złożyli w
    > tym
    > samym dniu nie czekając nawet aż ich list do mnie dojdzie!!!
    > No i się chciałem dogadać, ale oni chyba najwyraźniej nie chcą się
    > dogadać....

    Możesz więc przyjść do spółdzielni i powiedzieć, że z jednej strony pisza co
    innego a robią co innego, iże chcesz płacić, tylko niech zrezygnują z
    kosztów radcowskich. Bo z tego co napisałeś, neistety ksozty sąd policzył
    dobrze - od kwoty 1.500 do 5.000 stawka minimalna dla radcy wynsi 600 z plus
    15 zł oplaty za pelnomocnictwo.

    JK