  • Data: 2005-08-07 17:05:16
    Temat: Re: P2P
    Od: free <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > Lepper to naiwisko a "?" pytajnik.

    Co to ma do zlodziejstwa McDonald's?

    > a czemu nazywasz zlodziejem kogos kto dziala zgodnei z prawem?

    Oszustwa podatkowe zgodne z prawem? Od kiedy?

    > dlaczego prywtane to jest normalne przestepstwo scigane z urzedu -
    > paserstwo.
    >
    > Masz dowod, to idz na polcje, proste

    > nie rozsmieszaj mnie teraz. Moze mu mailem wyslac, jezeli nie bedzie
    > powielac.

    Dlaczego mailem a nie p2p? Jaka masz _prawna_ roznice?

    > masz dowody?

    McDonald's sam przyznaje sie do oszustw podatkowych.

    > acrobat readera to akurat mozesz pobrac ze strony rpoducenta wiec
    > przestan juz o nim, teraz wez pod uwage inne oprogramowanie.

    Ale nie calego acrobata 7. Wiec porozmawiajmy o nim.

    > a autor ?

    Autor nie jest wlascicielem praw. Sony czy Agora zmusila do zrzeczenia
    sie na zawsze. Wiec mamy oszustwo juz w nazwie. NIe sa to prawa
    autorskie a prawa wydawcow.

    > i przze takich jak Ty poprzez sieci p2p

    Wylicz szkode wyrzadzona przeze nie dla Sony oraz szkode wyrzadzona
    przez Sony mnie. Caly ten rynek p2p padl my na morde gdyby monopolizacja
    rynku i nie manipulacja cenami.

    Przeciez plyty Beatelsow splacily sie tysiacktornie. Ale CD kosztuja
    jakby rzeczywiscie MBG czy Sony musialo "winwestowac"?