  • Data: 2005-08-07 16:56:14
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy pytanie "Lepper"?

    Lepper to naiwisko a "?" pytajnik.

    > Chyba mowiles o zlodziejach. Wiec mowimy dalej o nich. McDonald's sie
    > nazywa. Kkarada podatnika.

    a czemu nazywasz zlodziejem kogos kto dziala zgodnei z prawem?

    > Wiec dlaczego niby policja ma byc na prywatne posylki w przypadkach
    > kradziezy drobnych utworow, a nic nie robic kiedy prawdziwi zlodzieje
    > kradna napotege?

    dlaczego prywtane to jest normalne przestepstwo scigane z urzedu -
    paserstwo.

    Masz dowod, to idz na polcje, proste

    > No i jeszcze nie ustalilismy co jest kradzieza. Przeciez za ksiazke
    > zaplacil klient i jest jego. Skan zrobil sam i tez jest jego. Wiec
    > Dlaczego nie moze pozyczyc koledze ksiazki poprzez p2p?

    nie rozsmieszaj mnie teraz. Moze mu mailem wyslac, jezeli nie bedzie
    powielac.

    > ROTFL
    >
    > I beda ich scigac jak Kulczyka... :-P

    masz dowody?

    > Co jest przestepstwem? Acrobat Reader jest czesciowo stworzony na
    > podstawie kradzionych algorytmow. Wiec nie mozna mowic o sprzedazy, bo
    > Adobe nie jest wlascicielem tych algorytmow juz na samym poczatku.
    >
    > Wtedy wymiana Readera przez p2p niejest kradzieza.

    acrobat readera to akurat mozesz pobrac ze strony rpoducenta wiec
    przestan juz o nim, teraz wez pod uwage inne oprogramowanie.

    > Co z ebookami za ktore wydawca juz dostal zaplate?

    a autor ?

    > Gates strzelil sam sobie w stope i teraz ma. A male firmy sa okradane
    > przez duze, najczsciej.

    i przze takich jak Ty poprzez sieci p2p

    > Co to ma za znaczenie?

    bo p2p nie sluzy do pobranierania tylko acrobata,

    P.