  • Data: 2005-08-07 10:42:21
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację. A co, jeśli wrzucimy tylko hash, np:
    > |128515860|4CA3652C569020E71931B900086C75A9|
    > to osoba znająca się na temacie jest sama w stanie zrobić z tego
    > link - ZTCW struktura linku jest dosyć prosta. Program odpowiednio
    > go interpretuje. Czy wówczas też byłoby (lub mogło zostać potraktowane)
    > jako przestępstwo, jeśli na czymś takim nie można kliknąć, a prowadzi do
    > nielegalnych zasobów ? Pewnie tak, ale nie jestem do końca przekonany.

    tu nie chodzi o to ze link musi byc do klikniecia a o zamiar sprawcy, jezely
    ten w taki sposob podaje sciezki do nieleglanych plikow to jezeli tylko uda
    sie tego dowiesc powinien zostac "udupiony", powinien ale pewnie dlugo nie
    bedzie
    bo policja (jak zreszta wiele gazet juz pisalo) sama czesto uzywa lewego
    oprogramowania
    i sami sa pewnie czestymi gosciami takich stron