  • Data: 2019-10-26 15:56:03
    Temat: Re: Outsourcing
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik J.F. napisał:

    > Za to podwykonawca podwykonawcy ... bywalo, ze nie dostal pieniedzy. A
    > pracownikom zaplacic musial.

    Jak pożyczył kaskę od banku, to mu bank windykował sprzęt i po sprawie,
    robol nic nie dostał.

    > No coz, taka ustawa o zamowieniach publicznych, za Kaczynskiego tez
    > sie zdarzalo.

    Pisałem o tym kilka lat temu i to pisiorstwo poszło po rozum do głowy, a nie peło:
    Na rzecz wsparcia MŚP działać będą m.in. obowiązkowe, częściowe płatności i zaliczki
    w dłuższych umowach oraz wzmocnienie podziału zamówień na części.

    https://www.gov.pl/web/przedsiebiorczosc-technologia
    /sejm-uchwalil-nowe-prawo-zamowien-publicznych

    Jak były jakieś walki to wal śmiało, a nie kręcisz.