    From: ara <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Date: Tue, 27 Mar 2007 22:06:37 +0200

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 00:22:31 +0200, Zenek napisał(a):

    > A dlaczego niby tak?
    > Wychodząc z tego rozumowania, należałoby karać wszystkich
    > odpowiedzialnych/leśników/posiadaczy itp. dróg

    a co do tego maja leśnicy ? czy ty kolego masz prawo jadzy i czy ty
    jeździsz samochodem ,czy tylko tak sobie wymyślasz?
    Ty uważasz ,że na brak oznakowań lub za wdaliwe oznakowania nikt nie
    powinien odpowidać ? a za dziury w drodze też nikt ,a za uszkodzone
    sygnalizacje też nikt.To była droga publiczna i administrator tej drogi
    zgodnie z obowiązującym prawem powinien ją odpowiednio oznakować czego nie
    zrobił./ja i każy inny kierowca za to płaci między innymi w cenie paliwa -
    może ty nie /
    ja nie napisałem ,że Otylka nie jest winna ,napisałem ,że naruszyła ogólną
    zasadę ograniczonego zaufania obowiązującą w naszym kraju i dlatego jest
    winna.Co do tych kilometrów to przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.To
    czy miała prawo jechać lewym pasem ? Tak miała prawo i jechała ,a miała
    prawo bo właśnie w miejscu w którym się to stało brak było stosownego znaku
    zakazującego takiej jazdy i to jest właśnie cały problem.Całkiem innaczej
    wyglądał by problem gdy by w tym miejscu było stosowne oznakowanie a Ona
    nie zastosowała by się do niego ale takiego znaku nie było.

    akara