  • Data: 2007-03-25 21:33:19
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
> [...]

    A gdzie to wyczytałeś, że napisałem, że jechała 140km/h - ja tylko
    nieśmiało pytałem, czy chciałbyś... Przeczytaj jeszcze raz.

    Poza tym wyrok jeszcze niższy niż napisałem - bo to co podałem, to
    prokurator żądał - zobacz: http://ww6.tvp.pl/125,20070322475714.strona

    Natomiast otrzymała: "i skazał ją na karę 9 miesięcy ograniczenia
    wolności i prac społecznych w wymiarze 30 godzin miesięcznie oraz zakazu
    prowadzenia pojazdów przez jeden rok."
    Zobacz: http://wiadomosci.onet.pl/1507241,11,item.html

    Zenon