  • Data: 2007-02-22 07:44:14
    Temat: Re: Otylia
    Od: Sebek <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):
> [...]

    To jest trochę tak jak z mandatami za stłuczki. Nie dość że rozwaliłem
    swój samochód i czyiś samochód, tracę nerwy, pieniądze i czas, najpierw
    czekając na Policję, potem żyjąc bez samochodu i załatwiając durne
    formalności to jeszcze dostaję mandat...
    I po co ten mandat? Stłuczka sama w sobie jest dostateczną karą
    mobilizującą mnie do przyszłych zachowań takich by jej ponownie uniknąć.

    Podobnie jest z Otylią - a wsadźmy ją do więzienia nawet dożywotnio -
    tylko po co? Tak będzie sprawiedliwie? Uchronimy społeczeństwo od
    potencjalnego zabójcy? Sprawimy, że się zresocjalizuje i więcej nie
    będzie zabijać?

    W zasadzie, idąc tym tokiem rozumowania, to można by wszystkich tych,
    którzy przekraczają dozwoloną prędkość (albo popełniają inne wykroczenia
    drogowe) wsadzać do więzienia za "spowodowanie zagrożenia życia i
    zdrowia" innych uczestników ruchu drogowego - i to najlepiej od razu na
    3 lata bez zawiasów.

    To czy jest winna i bezczelna tego nie wiemy - wiemy to co media
    napiszą, a media piszą co chcą i jak chcą.

    A ja osobiście Otylii nie lubię.

    Pozdrawiam
    Sebek