  • Data: 2007-02-22 12:37:24
    Temat: Re: Otylia
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego winna, jakieś argumenty? Czy znasz dokładnie treść owych 3
    > ekspertyz, o których trąbia w telewizorni. A może winna bo bezczelna?
    > Drugi Ziobro?
    >
    > Kaczor

    Nie drugi Ziobro, ale jeśli już ktoś jeździ samochodem, to bierze na siebie
    odpowiedzialność za to, co się w czasie tej jazdy wydarzy. Szczególnie,
    jeśli spowoduje wypadek. Jak wszyscy wiemy, zakończyła się ta jazda
    tragicznie, i dla tego w gestii sądu jest orzeczenie o winie i karze pani
    Jędrzejczak.
    Inną sprawą jest bezczelność. Jeśli prokurator zaproponował ugodę, to moim
    zdaniem powinna położyć uszy po sobie, i grzecznie przyznać się do winy. I
    tak została by potraktowana zbyt łagodnie, ale wyszła by z twarzą. W tej
    chwili - w mojej sybiektywnej ocenie - powinna dostać ze trzy lata do
    odsiadki. To nauczyło by pokory nie tylko ją, ale także wszystkich "świrzych
    kierowców", którzy dodatkowo twierdzą, że "dobrze jeżdżą" albo są "świetnymi
    kierowcami". Ten wypadek, mimo całego współczucia dla pani Jędrzejczak,
    pokazuje nam całkowity brak odpowiedzialności z jej strony i jest przykładem
    na to, że na kursie prawa jazdy powinno się słuchać instruktora, który mówił
    na pewno o ogrniczonym zaufaniu na drodze jak też o pewnym rodzaju
    przewidywania wydarzeń. Posiadanie dobrego samochodu nie upoważnia mnikogo
    do ignorowania przepisów i zasad ruchu. O!!!