  • Data: 2008-07-17 16:27:42
    Temat: Re: Otwarcie cudzej korespondecji (rachunku za prad)
    Od: moozg <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jestes pewien, ze go otworzyles? ;-) W Twojej skrzynce byl w ogóle ten
    > rachunek? ;-)
    > Moze dowiedziales sie ile trzeba zaplacic bezposrednio u dostawcy pradu?
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    zaplacilem przelewem za posrednictwem internetu, wiec tak naprawde
    tego rachunki moglem nie miec w reku...

    sprawa umowy ze stoenem tez jest ciekawa, bo wlasnie dostalem pismo ze
    mam im wyslac potwierdzenia przelewow zeby mogli mi zwrocic nadplate,
    malo z tego, przyslali mi umowe do podpisania, a przecierz jakies 4
    miesiace temu bylem u nich i juz taka umowe podpisalem, wiec musza
    miec konkretny burdel...

    dzieki wszystkim za odpowiedzi, mam nadzieje ze sprawa sie zakonczy
    pozytywnie, gorzej jesli poprzednie wlascicielka bedzie chciala mi
    jeszcze jakos inaczej zaszkodzic, tacy ludzi rozne rzeczy moga zrobic
    ze zlosliwosci.

    Aha, a z ta oplata za przechowanie to tak powaznie, czy z
    korespondecja tak mozna?

    pozdrawiam