  • Data: 2004-10-02 17:10:20
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sentinel" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:opse8q2wu4vv9n3f@unleashx_news_server...

    > dzięki za rzeczową odpowiedź.
    >
    > czyli najprawdopobiej odesłano mnie do stu diabłów, by zaniżyć statystyki
    > lub nie dodawać sobie papierkowej roboty? co radzicie w takiej sytuacji -
    > złosić to w oddalonej prokuraturze, czy (złośliwie ;-)) w miejscowej
    > jednostce policji? :-)

    Na mojego nosa nie chciało mu się pisać. Za statystykę odpowiada
    kierownictwo i szeregowemu policjantowi zwisa przeważnie. Tym bardziej nie
    będzie narażał się na nieprzyjemności z tego powodu, by komendant dostał
    premie.

    Tu nie ma co pisać o złośliwości. Zgłoś to w miejscowej komendzie. Tym
    bardziej, że akurat nie jest prawdą - jak już pisałem - że jest ona
    niewłaściwa. Ustalenie miejsca działania sprawcy jest chwilowo niemożliwe.
    Oczywiście w toku postępowania pewnie się uda, ale na starcie jest to
    niewiadoma - można jedynie domniemać, że działał pewnie niedaleko serwera, z
    którego korzystał. W tej sytuacji za miejsce popełnienia czynu należy uznać
    miejsce, gdzie nastąpił skutek. no a skutek nastąpił tam, gdzie odebrałeś
    paczkę skąd wysłałeś pieniądze.

    Tak więc nie ma większego sensu wysyłać tego gdzieś tam w Polskę, by po
    dwóch miesiącach i tak wróciła tutaj.