  • Data: 2004-10-16 22:57:22
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Po drugie primo: Logika Ci siada. To, że Allegro jest targowiskiem złodziei,
    > nie znaczy li tylko złodziei. Jest to punkt zborny przestępców, pośród
    > którymi przemykają ludzie uczciwi.

    Jasne. Teraz wykręcasz kota ogonem... Mógłbyś przynajmniej odpowiadać za
    swoje słowa?

    > Ło, to wolno? Bo mam dzikie wrażenie, że oni właśnie popełniają
    > przestępstwo.

    A jakie, serdeńko, jakie? Konkretny paragraf poproszę...

    > Jawohl. Czekam na pozew. Ciekawe jak Allegro udowodni, że tam nie ma
    > złodziei. Bo ja udowodnię, że są -- choćby tym, że mojego kolegę okradli.

    Równie dobrze mógłbyś twierdzić, że policja to "gromada oszustów,
    złodziei i bandytów", zażądać udowodnenia niewinności tej instytucji
    oraz 'udowodnić' własną tezę wytykając kilku policjantów-przestępców
    (notabene ujętych przez 'kolegów z bandy').