  • Data: 2023-05-04 17:10:32
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 May 2023 00:06:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A wiadomo, że Policja przyjmowała? Bo zawiadomienie można złożyć w
    > Prokuraturze.

    Wedle pismaków śledztwo prowadzi prokuratura,
    ale nie wiemy - zgłaszający od razu się do prokuratury udał,
    czy przyjmujacy policjant szybko przekazał, albo pouczył, ze najlepiej
    będzie złożyc w prokuraturze.

    Tu jeszcze jak rozumiem policjanci musieliby prowadzic śledztwo "we
    własnej sprawie", co od początku moze budzic zastrzeżenia, choc kto
    sie najlepiej postara ?

    No i jeszcze rzekomo BSW cos tam robi, więc ktoś im powiedział.

    > Tylko to podejrzenie musi z czegoś wynikać. Tu jest szkopuł, a nie w tym
    > czy się komuś chce, czy nie.

    A mnie tam fascynuje jakie przestępstwo wpisac w podstawę śledztwa,
    zasugerujesz cos? :-)

    J.