    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo internetowe - jak skutecznie....?
    Date: Fri, 3 Dec 2004 00:51:32 +0100

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:coo96q$5m1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Jestem ofiara (nie tylko ja) oszustwia internetowego - nie przez allegro
    > Posiadam wszystkie dane delikwenta (prawdziwiy adres, itd.)

    Mnie kilka razy oszukali na Allegro. Nie zaglądam tam od dwóch lat. Jest to
    miejsce gdzie na ogół cwaniaczki, które nie mogą sprzedać bubli szukają
    frajerów. Tak prosto i w skrócie.

    > Nawiazalem kontakt z 2 osobami, ktora sa w tym samym polozeniu co ja - z
    > jedna z nich zamierzam sie udac jutro na policje!

    A nie pobiją pana na komisariacie?

    > I teraz tak: czy lepiej pojsc do zwyklej komendy czy do wydzialu
    przestepswt
    > gospodarczych
    > a moze do sadu odrazu?
    > czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    Tak może pan złożyć. Mój ojciec emeryt złożył rok temu, że go oszukali na
    800 zł na kredycie tzw. argentyńskim (wpłacił zaliczkę na kredyt) i nie
    dostał do dzisiaj ani kredytu, ani zwrotu pieniędzy, ani zawiadomienia z
    prokuratury, że coś w tej sprawie zrobiono. Mało tego straszą go
    komornikiem, bo nie ma teraz na czynsz. Skąd ma mieć, gdy go łupią na lewo i
    prawo?

    > jestem z Warszawy
    > moze ktos moze mi udzielic jakichs wskazowek!

    Nie kupuj na Allegro :). Kup w sklepie z gwarancją, albo w ogóle nie kupuj.
    Można bez tego żyć. No i nie głosuj na SLD w następnych wyborach.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.