  • 1. Data: 2004-12-02 23:42:59
    Temat: Oszustwo internetowe - jak skutecznie....?
    Od: "KrasiaK" <k...@k...pl>

    Witam

    Jestem ofiara (nie tylko ja) oszustwia internetowego - nie przez allegro
    Posiadam wszystkie dane delikwenta (prawdziwiy adres, itd.)

    Nawiazalem kontakt z 2 osobami, ktora sa w tym samym polozeniu co ja - z
    jedna z nich zamierzam sie udac jutro na policje!
    I teraz tak: czy lepiej pojsc do zwyklej komendy czy do wydzialu przestepswt
    gospodarczych
    a moze do sadu odrazu?
    czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    jestem z Warszawy
    moze ktos moze mi udzielic jakichs wskazowek!

    dziekuje z gory za pomoc!

  • 2. Data: 2004-12-02 23:47:16
    Temat: Re: Oszustwo internetowe - jak skutecznie....?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    Udaj się do jakiejkolwiek jednostki Policji.

  • 3. Data: 2004-12-02 23:51:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    >
    > Jestem ofiara (nie tylko ja) oszustwia internetowego - nie przez allegro
    > Posiadam wszystkie dane delikwenta (prawdziwiy adres, itd.)

    Mnie kilka razy oszukali na Allegro. Nie zaglądam tam od dwóch lat. Jest to
    miejsce gdzie na ogół cwaniaczki, które nie mogą sprzedać bubli szukają
    frajerów. Tak prosto i w skrócie.

    > Nawiazalem kontakt z 2 osobami, ktora sa w tym samym polozeniu co ja - z
    > jedna z nich zamierzam sie udac jutro na policje!

    A nie pobiją pana na komisariacie?

> [...]
    > gospodarczych
    > a moze do sadu odrazu?
    > czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    Tak może pan złożyć. Mój ojciec emeryt złożył rok temu, że go oszukali na
    800 zł na kredycie tzw. argentyńskim (wpłacił zaliczkę na kredyt) i nie
    dostał do dzisiaj ani kredytu, ani zwrotu pieniędzy, ani zawiadomienia z
    prokuratury, że coś w tej sprawie zrobiono. Mało tego straszą go
    komornikiem, bo nie ma teraz na czynsz. Skąd ma mieć, gdy go łupią na lewo i
    prawo?

    > jestem z Warszawy
    > moze ktos moze mi udzielic jakichs wskazowek!

    Nie kupuj na Allegro :). Kup w sklepie z gwarancją, albo w ogóle nie kupuj.
    Można bez tego żyć. No i nie głosuj na SLD w następnych wyborach.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 4. Data: 2004-12-02 23:51:56
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pią 3. grudnia 2004 00:42 KrasiaK nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > I teraz tak: czy lepiej pojsc do zwyklej komendy czy do wydzialu
    > przestepswt gospodarczych

    do zwyklej komendy lub napisz zawiadomienie do prokuratury o popelnieniu
    przestepstwa.

    > a moze do sadu odrazu?

    nie tędy droga :)

    > czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    bez przesady :)

    > moze ktos moze mi udzielic jakichs wskazowek!

    moze napisz jakie konkretnie wskazowki ci potrzebne?
    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 5. Data: 2004-12-02 23:58:37
    Od: "KrasiaK" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > miejsce gdzie na ogół cwaniaczki, które nie mogą sprzedać bubli szukają
    > frajerów. Tak prosto i w skrócie.

    nie mozna tak uoglniac - sam jestem pewnym allegrowiczem - sprzedaje sporo i
    uwazam ze allegro.pl ogolnie jest dobra rzecza
    pozatym ta sprawa byla zalatwiana poza allegro

    > A nie pobiją pana na komisariacie?
    hmmm - ciekawe podejscie..!

    > Nie kupuj na Allegro :). Kup w sklepie z gwarancją, albo w ogóle nie
    > kupuj.
    > Można bez tego żyć. No i nie głosuj na SLD w następnych wyborach.

    mozna, niemozna -czy to istotne...

  • 6. Data: 2004-12-03 00:00:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > nie mozna tak uoglniac - sam jestem pewnym allegrowiczem - sprzedaje sporo
    > uwazam ze allegro.pl ogolnie jest dobra rzecza
    > pozatym ta sprawa byla zalatwiana poza allegro

    No to idz pan glosuj na SLD i dalej handluj pan na Allegro i nie zawracaj
    pan glowy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 7. Data: 2004-12-03 00:01:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Udaj się do jakiejkolwiek jednostki Policji.

    Tylko nie do tych, co zabili Grzesia Przemyka.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-03 00:15:13
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrasiaK" napisal:
    > Witam

    [ciach]

    > jestem z Warszawy
    > moze ktos moze mi udzielic jakichs wskazowek!
    >
    > dziekuje z gory za pomoc!

    Ooo, widze, ze sprawa pojawia sie we wszystkich mozliwych zakamarkach
    Internetu :)

    Dla wyjasnienia dodam, ze to ja jestem ta druga osoba, ktora jutro idzie na
    policje. Pisalem o sprawie jakis czas temu w watku "Co grozi za oszustwo
    internetowe?".

    Jestem ciekawy, jak spisze sie policja. Sprawa jest dosc jasna, wiec mam
    nadzieje, ze pesymizm niektorych grupowiczow nie znajdzie potwierdzenia w
    rzeczywistosci.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2004-12-03 00:19:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Gregry" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem ciekawy, jak spisze sie policja.

    Koniecznie napisz pan czy pojechali na sygnale nie zastanawiajac sie ani
    minuty, czy aby nie pomawiacie kogos.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-12-03 02:54:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrasiaK wrote:

    > nie mozna tak uoglniac - sam jestem pewnym allegrowiczem - sprzedaje sporo i
    > uwazam ze allegro.pl ogolnie jest dobra rzecza
    > pozatym ta sprawa byla zalatwiana poza allegro

    Nie zwracaj uwagi na tego trolla...